Työskenteleekö yrityksessäsi yli 20 henkilöä? Entä käytättekö päätyökaluna Microsoftin 365- tuotteita – Wordia, Exceliä, PowerPointia, Outlookia tai esimerkiksi Teamsia? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä, Printcomin PCOM 365 -palvelusta kannattaa ottaa selvää. Se tuo mukanaan kustannussäästöjä, lisää sujuvuutta arkeen ja kasvattaa yritysten tietoturvaa.
Suomalaisella, yrittäjävetoisella ja vuodesta 2011 lähtien kannuksensa ansainneella kasvuyrityksellä Printcomilla on kunnianhimoa, resurssit ja keinot nostaa yritysten tehokkuutta sekä tuottavuutta. Tähtäimessä on olla Suomen halututuimpia ICT-alan myynti- ja palveluorganisaatioita. Printcom tarjoaa useita, asiakkaita palvelevia ratkaisuja. Niistä yksi on PCOM 365.
Yksilöllisesti palveleva PCOM 365 – Microsoft 365 -asiantuntija
PCOM 365 on Printcomin ja Microsoftin kehittämä palvelukokonaisuus, joka sisältää Microsoft 365 -lisenssin lisäksi käyttäjätuen sekä hallintapalvelun kiinteään kuukausihintaan. Käytännössä se tarkoittaa lisenssien hankinnan, hallinnan ja ylläpidon ulkoistamista Printcomille sekä henkilökohtaista tukea ja neuvontaa sovellusten käyttöön yrityksen työntekijöille.
”M365 on laaja kokonaisuus. Yritykset eivät tyypillisesti tarvitse kaikkia sovelluksia. PCOM 365 -palvelumme auttaa valitsemaan oikeat sovellukset sekä tukee työntekijöitä käyttämään niitä sovitulla tavalla”, Printcomin palvelumyyntipäällikkö Jukkapekka Porali kertoo.
Vuonna 2020 lanseerattu PCOM 365 sisältyy Printcomin VIPU-käyttäjätukipalveluun ja sen voi ostaa myös itsenäisenä palveluna.
Keskiössä tietoturvan parantaminen
Yksi PCOM 365:n suurimmista eduista on tietoturvan kehittäminen. Palvelu taklaa tietojenkalasteluyritykset, joilla voi pahimmillaan olla katastrofaalisia seurauksia.
”Tietojenkalastelua on nykyään paljon ja siihen kannattaa varautua. PCOM 365 sisältää Microsoft 365 -palveluiden kaksivaiheisen tunnistautumisen kytkemisen, ylläpidon ja käyttäjätuen. Huolehdimme asiakasyritystemme puolesta lisenssiin tehtävistä muutoksista, hallinnasta ja ongelmista”, Porali toteaa.
PCOM 365 mahdollistaa yksilöllisen palvelun. Kun lisenssien muutosten hallinnan ulkoistaa, vapautuu yrityksen omia resursseja: Printcomin asiantuntijat huolehtivat, että lisenssit ovat ajan tasalla nykyisten, uusien ja lähtevien työntekijöiden osalta. Samoin muun muassa salasanan resetointipalvelut sekä M365-lisenssiin kuuluvien sovellusten toimivuuden etädiagnostiikka kuuluvat hintaan.
”Yksi PCOM 365:n merkittävistä eduista on Microsoftin pilvipalveluun tallennettujen tietojen varmistaminen. Jos tärkeitä tietoja poistuu vahingossa, ei hätää, ne pystytään palauttamaan. Varmistamme jopa yli vuoden takaisia tietoja”, Porali kertoo.
”Lisäksi listaisin tärkeäksi tietoturvaominaisuudeksi mahdollisuuden yksittäisten sähköpostien salaamiseen. Se on olennaista silloin, kun lähetetään arkaluonteista materiaalia, kuten luottokorttinumeroja tai muita henkilötietoja. Samoin pystymme estämään tiettyjen viestien lähettämisen eteenpäin sekä tulostamisen”, hän lisää.
80 % ongelmista ratkeaa nopeasti etäyhteydellä
Valtaosa asiakasyritysten M365-ongelmista pystytään ratkaisemaan nopeasti ja tehokkaasti etäyhteydellä. Printcomin asiantuntijat pystyvät tekemään tarvittavat toimenpiteet suoraan käyttäjän koneelle, toisinaan ongelmat ratkeavat jo puhelinsoitolla tai sähköpostilla.
”Meihin voi olla yhteydessä niin usein, kuin vain tarvetta ilmenee. Se on meidän palvelulupauksemme. Asiakaslähtöinen, ratkaisukeskeinen palvelu ohjaa kaikkea toimintaamme”, Porali summaa.
4 kovaa etua – suurimmat syyt tilata PCOM 365
- ”Hallintapalvelu säästää puhdasta rahaa. Turhat lisenssikulut jäävät pois, lisäksi uudet työntekijät saavat heti käyttöönsä oikean tyyppiset lisenssit.”
- ”Tietoturvan parantaminen on tärkeä juttu tänä päivänä. Se on välttämätöntä riskien hallintaa ja määrätietoista työtä tietomurtojen vähentämiseksi.”
- ”Henkilökohtainen palvelu mahdollistaa, että käyttäjät saavat keskittyä työntekoon. Jos heille tulee Microsoftin sovelluksiin liittyviä ongelmia, apu on lähellä.”
- ”Tiedon varmistaminen on iso etu. Pystymme palauttamaan vahingossa hävinneen tiedon nopeasti yrityksen käyttöön. Näin voidaan säästää jopa satoja tunteja työtä.”
Asiantuntijana Printcomin palvelumyyntipäällikkö Jukkapekka Porali
Innostuitko? Ota yhteyttä ja selvitetään yhdessä, miten PCOM 365 voisi palvella sinua! Lisää tietoa
saat Printcomin myynnistä: puh. 020 756 2460 tai sähköpostitse myynti(a)printcom.fi.